Biuletyn Informacji Publicznej

Urząd Gminy Lubartów

Szczegóły dokumentu

Powrót do listy dokumentów
Tytuł
Zgłoszenie udziału w debacie nad raportem o stanie Gminy Lubartów za 2020 rok
Data utworzenia
2021-06-09
Opis

Procedura udziału w debacie:

  • Mieszkaniec, który chciałby zabrać głos w debacie nad raportem o stanie Gminy Lubartów składa do przewodniczącego rady pisemne zgłoszenie poparte podpisami, co najmniej 20-tu osób. Przewodniczący Rady Gminy ze względów organizacyjnych może ustalić ograniczenie czasowe.
    (art. 28aa ust. 7 ustawy o samorządzie gminnym)
  • Zgłoszenie udziału w debacie należy złożyć w Urzędzie Gminy Lubartów, ul. Lubelska 18A, 21-100 Lubartów- Biuro podawcze w nieprzekraczalnym terminie do dnia 23 czerwca 2021 r. do godz. 15.15.
    (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym – zgłoszenie składa się najpóźniej w dniu poprzedzającym dzień, na który została zwołana sesja)
  • Mieszkańcy są dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania przez przewodniczącego rady zgłoszenia.
    (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym)
  • Liczba mieszkańców mogących zabrać głos w debacie wynosi 15,  chyba że rada postanowi o zwiększeniu tej liczby
    (art. 28aa ust. 8 ustawy o samorządzie gminnym)
  • W debacie nad raportem o stanie gminy radni zabierają głos bez ograniczeń czasowych.
    (art.28aa ust. 5 ustawy o samorządzie gminnym)
Załączniki
docx pobrano: 10 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Brzozowska Katarzyna
Dodano do BIP dnia: 2021-06-09 14:33:34